14 januari 2009

Det går framåt!

Just nu känns det riktigt roligt att bygga, för nu börjar jag se resultat av allt slit igen. Ikväll har jag mattlackat min Hornet. Den blir inte en av mina finaste, men klart godkänd tycker jag nog att man kan säga i alla fall. Den har ju minst sagt motarbetat mig lite, men jag tar igen det på min nästa Hornet istället, när det nu kan tänkas bli.. :p

Sen har jag jobbat lite på ett "hemligt" projekt nu igen också. Man kan nästan kalla det för ett snabbygge, då jag började med henne måndagen före nyårsafton (29:e december) och avslutar henne antingen denna vecka, eller i början av nästa. Fin blir hon också, tycker jag allt. :) Vad det är? Ja, det får ni vänta och se, men jag bjuder på en något inzoomad bild för den hugade spekulanten! Gissningar är välkomna för er som inte redan sett den någon annanstans.. ;)

10 kommentarer:

Lasse sa...

Hehe...bilden är upp och ner och det är en passagerarkärra. får fundera lite på bolaget bara. Ses i morgon och då ska jag ha med mig lite Gelt!

Niklas sa...

Paxkärra gissar du på alltså? Ja, jag säger varken bu eller bä här, tiden får utvisa. ;)

Men att bilden är uppochner stämmer i alla fall inte, så mycket kan jag avslöja.. :p

Lasse sa...

767 STAR ALLIANCE...kanske!?

Niklas sa...

Då säger jag som Brasse, i den gamla klassikern "Fem myror är fler än fyra elefanter": FEL, FEL, FEL, FEL!!! ;)

Mathias Andersson sa...

Jag skjuter ett långskott! Jag gissar på en F-5 Tiger.
/AMA

Niklas sa...

Mathias, se min kommentar före din... ;)

Anonym sa...

Sista chansningen...: Airbus 380!!
// Lasse & Anna

Niklas sa...

Jag ska inte hålla er på halster så länge till. Men jag kan ju bekräfta så mycket som att ni fått tillverkaren rätt den här gången i alla fall.... ;)

Anonym sa...

Airbus 320
China Airlines gissar jag på...fast ja egentligen troligen vet va det är :P

Niklas sa...

Hehe, ja Johan, du borde veta vad det är... ;) Avslöja inget än dock.. :p