09 juli 2009

Äntligen färdig!

Kan inte minnas när jag skrev första inlägget om mina två blivande norska F-16, men det var minsann lääääänge sen..! Egentligen påbörjades den här, tillsammans med en tvåsitsare (som inte ännu är färdig..), till ett så kallat gruppbygge på ett forum jag är medlem på. Tiden gick, jag hann inte klart med modellerna till deadline:n, och sen dess har dom fallit in i någon form av dvala. Detta var ett drygt år sen, om jag inte minns fel...

Nu har jag dock tagit mig i kragen och gjort klart den ensitsiga! Har än så länge bara en bild att visa upp, men så snart jag fotat kommer det fler bilder, var så säker! Så här är hon, min norska F-16AM Fighting Falcon, i skala 1/72.

3 kommentarer:

Johan sa...

Riktigt nice!!!

Lasse sa...

Den e kämpe grejt!!

Mathias Andersson sa...

Hur har u gjort skydden för lufintaget och motorns utloppsdel?