15 september 2008

Trött, men nöjd!

Har varit ute på äventyr i helgen, var på Modell Göteborg, västkustens högt aktade modelltävling/-utställning. Mycket trevlig tillställning, måste jag säga, och man träffade mycket roligt folk att prata med och utbyta tekniker, erfarenheter, övrig flygsnack, eller bara övrigt snack med. :)


Min stora F-16 debuterade, och jag knep ett särskilt hedersomnämnande, att likställa med en andraplats! Enligt en domarna var det i princip dött lopp mellan min och klassegraren, vilket givetvis var mycket kul att höra! Jag är ju så nöjd med den modellen, kul att även andra ser samma sak. :)


Nu är det en trött Niklas som ska skutta i säng, efter drygt 90 mil i bil och många vakna timmar de senaste dygnen. Utförligare rapport + fler bilder från tillställningen kommer i veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har sett modellen i verkligheten och håller med domarna...grattis till ett lyckat bygge!! Är lite nyfiken på din F/A-18 i förra inlägget, misstänker att den inte kommer att vara standard amerikansk..typ!?
// Lasse