12 september 2008

På gång igen!

Det har varit lite segt på byggfronten på sistone, men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fått nåt gjort! Har ju ett lite halvhemligt projekt som jag håller på med, som nu rullar på. Målet är att få det klart till C-4 Open, som går av stapeln i Malmö, sista helgen i oktober. Det ser ut som jag faktiskt, för en gångs skull, kommer kunna hålla den tidsplanen. Det blir nog nästan första gången i så fall.. :p


Som synes på bilden har jag fått på färg på henne. Ett lager blanklack bara, sen är hon redo för dekaler! Tre olika grå nyanser, som synes, även om en av dem ser mer grön ut. Dock heter den grå på burken, så jag får väl lita på det och kalla den grå. Lite skumt visserligen, hur en grön nyans kan kallas grå..


Nu i helgen bär det av till Göteborg och Modell Göteborg, som är deras tävling. Kul ska det bli, första gången jag besöker den tävlingen. Väl mött!

Inga kommentarer: