29 september 2008

Torka..

Det var några veckor sen jag skrev nåt här i bloggen, märker jag. Det beror nog främst på en hyfsad modellbyggartorka faktiskt. Har helt enkelt inte haft lust att göra nånting, bygga nånting, måla nånting, och så vidare. Jag letar lusten, och känner att den nog börjar återvända lite smått, så ikväll ska jag förhoppningsvis få nånting gjort! Har lite projekt jag måste försöka hinna klart med till C-4 Open, som går av stapeln i Malmö om en månad.

Tills nästa uppdatering av bloggen får ni hålla tillgodo (stavning!?) med en bild på en annans modell! Kompisen Janne i Göteborg har knåpat ihop en riktigt snygg AV-8B Harrier II+. Den är likadan som min, fast i den större skalan, 1/48, fulladdad med vapen! Nu får jag lite mer inspiration till att fixa vapen även på min kärra.. :)

Inga kommentarer: