05 februari 2008

Snabbygge?

Har kommit underfund med att mina snabbyggen för tillfället inte gör rätt för namnet. Jag är borta från hemmet veckovis, så det är svårt att få byggtid annat än på helgerna, och då har man ju dessutom annat som vill ha lite av tiden också. Men relativt sett är det ju snabbyggen för mig, då min byggtakt normalt är betydligt långsammare.. :p

Har hållt på med min Harrier sen nån gång i september förra året, om jag minns rätt. Kan man verkligen kalla det ett snabbygge, när den inte är klar fem månader senare? Nåja, nu är det på gång i alla fall! Fick på dekalerna idag, nu ska den bara förseglas med ett lager blanklack, skitas ner, och slutligen lackas matt för att få på dess slutliga finish. Har inga förhoppningar om att få klar den just denna vecka, men blanklacken bör jag hinna med. Nedsmutsning och mattlack får bli ett senare problem. Ska se till att få klart landstället också, det har blivit något försummat hittills...


Inga kommentarer: