19 december 2007

Harrier del 3


Då har jag fått lite mer gjort på min Harrier också, Vipern får stå tillbaka idag. La ju på pre-shade härom dan, och idag var det således dags för första grå nyansen av tre. Försökte tona ner pre-shaden lite mer än på F-16:en, så hon inte ser så sliten ut. Märkte igår kväll att jag inte bestämt mig för om jag skulle ha strakes eller akaninstallation, så det blev till att bestämma sig och montera + spackla den sent igår kväll. Allt för att hinna klart inför målningen idag. :)

Det blev akaninstallation till slut, tycker hon ser lite aggresivare ut med den på. Strakes känns liksom inte riktigt helt rätt på en CAS-kärra (Close Air Support, närunderstöd till marktrupper). Vad vore väl en sådan utan akan!? :)




Nu är det paus över julen. Ha en god sådan!


Inga kommentarer: