11 december 2007

Update...

Tjena hej!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Som vanligt är det tiden som inte riktigt finns. Svårt ibland att få ihop livet som man vill ha det, och då blir det gärna nöjena som får stryka på foten. :p

Lite har jag fått gjort sen sist i alla fall. Har slipat lite på min F-15, det som är kvar är att rista in de panellinjer som försvunnit, sen ska hon målas. Harriern har kommit lite längre, där har jag faktiskt ristat in linjerna, så på torsdag blir det målning! :)

F-16:en i 1/48 har också tagit sig lite framåt. Har slipat till och målat färdigt luftintaget, så det börjar egentligen också bli klar för målning. Mycket målning att se fram emot nu! :p Hoppas jag får till det som jag vill bara, även om de två förra bara är snabbyggen... Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på dock, förändringarna syns knappt från de senaste bilderna. Ska försöka lägga upp lite nya i helgen. Hav förtröstan, som man säger! :)

Inga kommentarer: