03 januari 2010

Summering 2009

Med tanke på hur 2009 startade, trodde jag att jag absolut skulle hinna klart med minst fem modeller under året! Jag hade ju två färdigställda modeller bara under januari. Sen kom en husflytt med tillhörande renovering emellan. Visst, jag hade nog kunnat sätta lite mer fart och få färdigt fler än de fyra det trots allt blev, men jag måste nog säga att jag är rätt nöjd med resultatet ändå. Får sikta på sex stycken i år istället. :)

De fyra jag fick klart under 2009 ser ni på bilderna nedan.

Först ut var en Airbus A321-200, i skala 1/200. Byggsatsen är från Hasegawa.



Nästa modell ut var en F-18C Hornet från Kuwaits flygvapen i 1/72, även denna en Hasegawa.



Tredje klara blev en F-16AM Falcon från norska flygvapnet, också 1/72. Byggsatsen är Revell.



Sist ut blev min J 35J Draken ur svenska flygvapnet! Även denna en Hasegawa i skala 1/72.


1 kommentar:

Johan L sa...

Mycket bra jobbat. Jag fick inte ens klart en förra året.